idamartinakarlsson

FALL FOR YOU

Publicerad 2011-08-19 20:19:23 i

Död. Det är bara förnamnet! Klev upp halv åtta
och fixade mig imorse. Drog över till Johanna för
att sedan traska ner på stan. Gorde vårat lilla ärende
och sen kikade vi runt lite på stan. Till halv tolv då
jag började jobba. Har jobbat enda fram till halv sju.
Så just nu är jag rätt så trött! Men inte tillräckligt trött
för att inte kunna göra någonting. Tvärtom, jag är jätte
sugne på att göra någonting eller vara med någon.
Men Millan är på grillfest, mamma i Söderhamn, Jannike
påväg hem från Danmark, Johanna har besök och Robin
är hos sin kusin. Dock tänker jag höra med honom om
han har lust att dissa sin kusse och komma till mig istället.
Vore grymt! Tror visserligen inte att han tänker göra det.
Blir tv sålänge i alla fall. Tills jag hitta rpå någonting vettigt
att göra. Kollar väl på Jersey Shore som vanligt.
Får inte hamna i sängen allför för sent heller, ska upp och
jobba imorgon och på kvällen väntar förhoppningsvis cruising.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela