idamartinakarlsson

I SAY IT'S WORHT IT ALL

Publicerad 2011-08-15 13:41:28 i

Oj oj oj vad jag är duktig! Vaknade halv elva
och en dess har jag städat hela lägenheten.
Har röjt undan, dammsugit, skurat och torkat
rent saker och ting. Nu väntar jag på att golven
ska torka och sen ska jag diska. Kvart över tre
ska jag börja traska mot mammas jobb för att
möta upp henne och gå en sväng på Lindex.
Har skaffat medlemskort där nu och då fick man
en värdecheck på 50 kr. Så jag ska dit och kika lite.
För övrigt så insåg jag precis att min ''helt lediga
vecka'' precis blivit fullspäckad. Idag ska jag då
gå på stan med mamma och kanske dra hem en
sväng till Robin ikväll för lite film. Imorgon tänkte
jag höra med Cissi om vi skulle hitta på någonting.
På onsdag har jag möte på morgonen och sen ska jag
jobba. På torsdag, om inte Cissi kan imorgon så blir det
väl kanske å, eller på fredagen. Sen är det jobb igen på
lördag. lus cruising i Söderhamn. Så ska höra med brorsan
om han ska ner och isåfall om jag får åka med dom.
Får jag det så sover jag även över där hos Millan. Och
sen på söndag drar hon med mig hem till Hudiksvall igen och
på måndag börjar skolan. Så ser min vecka ut i nuläget.
Helt sick att sommarlovet är slut om prick en vecka.
Fy så deprimerande! Det enda positiva med det är att få träffa alla
vänner igen, att Karin äntligen flyttar till Hudik och kommer
också gå på Bromangymnasiet. Och även Johanna ska gå teknik
här. Awsum!
Men nu ska jag börj med diskandet. Snällare dotter får man leta efter!













Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela