idamartinakarlsson

I SPREAD MY WINGS AND I LEARN HOW TO FLY

Publicerad 2011-08-18 00:04:59 i

Har haft en toppen dag! Steg upp direkt när klockan
ringde imorse. Vilket händer ytterst sällan! Gjorde mig
iordning, var klar en timme innan bussen skulle gå så jag
tog mig en lång promenad. Så fick jag rensa skallen på
samma gång. Vilket var välbehövligt! Men trots att jag tog
alla omvägar i stan så kom jag ungefär halv nio när jag
egentligen inte började förens klockan nio. Typiskt!
Var väldigt mycket idag. Otroligt mycket luncher, så
det blev mycket spring med sallader och foccatchia som
skulle ut. Men vi fxade det! Slutade redan halv tre.
Hade även möte med Micke och Wallin, pratade om hur
sommaren gått, jobbschemat framöver och sådant. Det
gick riktigt bra och det ser bra ut framöver.
Kände mig riktigt duktig när jag faktiskt traskade hem istället
för att ta den klassiska bussen. Dock kände jag mig inte speciellt
fräch när jag kom hem. Att gå med långärmat, tighta jeansshorts
och en tung väska är inte roligt. Var helt slut när jag kom så
jag slängde mig i sängen och kollade på Wallander. Sen var
det upp och hoppa för tvättmaskinerna skrek på mig. Så jag har
alltså tvättat ikväll. Shit pommes frittes vad jag är duktig!
Då behöver jag väl kanske inte ha så åligt samvete för att jag
beställde lite saker från H&M. Jag räknade ju aktiskt på det också,
och jag kommer få rätt så mycket i lön den här månaden. Plus
månadspengen och jag fyller ju år. Super! Därför har jag nu
bestämmt att jag inte ska ha dåligt samvete.
Resten av kvällen har jag och mamma kollat på film tillsammans.
Green Street Holigans, så äckligt bra film! Har ni inte sett den så r
rekomenderar jag den verkligen. Den är så bra! Dock kanske man inte
ska titta på den om man är lite känslig och tycker det är obehagligt när
folk låss. Det är et filmen handlar om och går ut på. Hur som helst så spelade
vi även lite Nintendo innan sängdags här. Det var så sjukt längesen så
vi kopplade in det och tyvärr vann mamma. Men hon ska få igen!
Nu börjar klockan bli mycket, 00.00 faktiskt. Och jag börjar bli riktigt less
på att sitta och lyssna på South Park. Värdelöst!
Fr se vad jag hittar på imorgon, har ingenting besämt. Och vi får väl se
vad det blir för väder.

Beställt från H&M!
















Mamma kommer döda mig när hon får
reda på att jag köpt fyra nagellack. Oops!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela