idamartinakarlsson

I'M ALREADY GONE

Publicerad 2011-08-18 21:29:02 i

Har haft en riktigt tråkig men ändå degig dag.
Vaknade halv tolv vilket var super skönt! I
vanliga fall vaknar jag runt nio tio tiden. Så
det var jätte härligt att få sova ut lite idag.
Kollade på film och åt frukost till en början.
Sen drog jag på mig träningskläderna och gick
ut på en riktig prommis. Gck till mammas jobb
och mötte upp henne, sen traskade vi in på JP
Färghus för att kika på lite tapeter. Vi funderar
nämligen på att tapetsera köket och hallen.
Vore verkligen toppen om vi kunde göra det!
Sen gikc vi vidar emot Träffen för att ladda upp
med läsk, choklad och alvedon. Ni tjejer vet säkert
vad det handlar om. T o m damen i kassan förstod.
Sen har ag degat resten av kvällen! Kollat på film,
ätit middag, kollat på tv och nu sitter jag här. Vet
inte riktigt vad ag ska hitta på men det lär väl inte
bli så sent ikväll heller. Ska nämligen traska ner på
stan tillsammans med Johanna och fixa en liten grej.
Sen kika lite i butikerna och sen börjar jag jobba
12.00 - 18.30. Så hela dagen imorgon är fullspäckad.
Ska nog sätta mig och fixa med en grej nu kom jag på.






Hittade tre gammla bilder!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela