idamartinakarlsson

JUST A DREAM

Publicerad 2011-08-25 19:51:48 i

Har haft tre slappa dagar i skolan. Men i dag drog
allvaret igång! Nu går vi efter schema och det känns
riktigt ovant måste jag säga. Ny lärare har i fått
också. I samhällskunskap. En kvinna, jätte trevlig,
verkar jätte duktig, men pratar slow motion. Shit!
Så lång tid det tar för en snigel att komma från ena
sidan vägen, så lång tid tar et för henne att läsa igenom
ett papper. Det är illa.
Dagen har faktiskt inte alls varit så bra idag! Jag har
den tvångstanken att efteråt jag har borstat tänderna
måste jag snabbspola kranen fem gånger ungefär.
Vilket jag inte gjorde idag, och det resulterade ingen lön
på kontot och en helevtes dag i skolan. Tänker aldrig göra
om det.
Karin följde med hem efter skolan och i ar bakat kladdkaka,
surrat och filmat lite klipp. Nu har hon åkt hem, jag har
målat mina naglar och nu sitter jag och väntar på att mamma
ska hämta våra pizzor och sen drar jag över till Johanna
där även Linnéa befnner sig. För att mysa lite med de gotjejerna!
I lööööve it!
Imorgon är det fredag, har två lektioner och efteråt blir det
shoppingen som gentligen skulle tas idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela