idamartinakarlsson

OH THERE IS NO OTHER WAY

Publicerad 2011-08-04 18:38:00 i

Fick ju äntligen tillbaka cyklen av brorsan,
så idag har ag cyklat till och från jobbet.
Sitter ungefär två meter upp i luften dock,
men jag ka inte klaga. Lite rumpvärk gör
väl ingen skada?
Kom t o m i säng hyffsad tid igår, så jag var
inte lika trött som vanligt idag. Skönt!
Kom in en liten pippfågel på jobbet också.
Rädd blev den men tack vare våran vaktmästare
fick vi ut den. Yey!
När jag kom hem var jag helt slut, kanske beror
lite på vädret. Man blir väl inte speciellt pigg
och glad när det regnar och åskar ute..
Har precis laddat tre maskiner tvätt och ska ner
igen om ungefär femtio minuter. Ska bli så jävla
skönt att få bort evigheters evigheternas tvätt.
Hade ett BERG. Men nu så, blir den veck!
Jobbar imorgon och på lördag, sen har jag gjort
mitt sommarschema. Känns underbart! Så på måndag
drar jag till Stockholm en vecka. För att hälsa på
moster, kusinvitaminerna och Greger. Dom
kommer troligtvis se ut som pepparkakor, efter
två veckor i Cypern. Något avis är man!
Nej, lägger in lite bilder som jag laddat in från
mobilen, så ska jag röra mig mot soffan en sväng sen.




Lövis katt ''Skorpan''..


Millan och Henke påväg ill Maln för ett kvällsdopp alla vi tre i one piecarna!


''Left foot let's go.. right fot let's go..slide to right..''


Rönnskär
















Picknick




Middag och Wallander, helt själv!


Antes hund!




Gocartrace med familjerna!










Lilla Wilma på Ellinors födelsedag!



Födelsedagsbarnet och Johanna



Mamma






En grymt bra bok!


Lilla skruttan som inte längre är så liten.. ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela