idamartinakarlsson

STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

Publicerad 2011-08-14 13:58:48 i

Igår kom jag hem från en riktigt bra Stockholmsresa.
Har kollat in det nya köket, umgåtts med skruttarna,
ätit god mat, umgått med moster och cos grannar och
shoppat, varit på museeum mm. Har haft det super helt enkelt!
Kom hem kvart över tolv igår så jag drog in en sväng på
jobbet och käkade lite medan jag väntade på bussen hem.
Och resten av gårdagen spenderade jag i soffan. Hade
riktigt jävla tråkigt men det kändes ändå skönt att vara
hemma igen. ''Borta bra men hemma bäst..'', eller hur
är det man säger. I vilket fall så stämmer det!
Just nu itter i min one piece. änns lite deprimerande med
tanke på att det är klarblå himmel och solen skiner ute.
Men jag har ingen lust att dra ut själv.. Robin svarar inte,
inte Cisst heller, Millan ska spela match, Ellinor och Johanna
packar för fulla muggar eftersom att Johanna flyttar imorgon.
And gues what? Hon flyttar in till stan, hit till Stormyran,
förhoppningsvis bara någon port ifrån mig. Woho! Can't be better!
Mamma har varit i Norrtälje och åkt på flottfärd med något gäng.
Hon är påväg hem nu men kommer inte hem förän senare.
Så jag är hemma, all by my self! Funderar på att dra på mig
träningkläderna och ta mig en cykeltur så att jag får komma
ut lite. Ska tvätta klockan sex ikväll också. Boring!
Kom fram till att jag bara tog en bild och ett videoklipp när jag var
i Stockholm. ur ag nu kunde vara så dum? Men ni fr några andra bilder här.


Stog mellan två fotöljer på IKEA. Men det fick bli denna tillslut!


Bakade cupcakes innan jag drog till huvudstaden.


Provade på de olika effekterna på mobilen!


Shoppingen från Stockholm.

Trekvartsärmad tröja - Bikbok 199 kr
Tre filmer: Män som hatar kvinnor & Luftslottet som sprängdes - Ica MAXI 2 för 99 kr
Maria Wern - Stum sitter guden, Ica MAXI 49 kr
Jeansshorts - Bikbok 99 kr
Gult linne - Indiska 50 kr
Lipbalm - The Body Shop 75 kr (fick den gröna förpackningen med schampo och balsam på köpet)
Svarta linne - Ginatricot 99 kr
Långärmad tröja(inte med på bilden) - Ginatricot 49 kr






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela