idamartinakarlsson

THIS ONE IS FOR YOU AND ME

Publicerad 2011-08-22 13:11:39 i

Första dagen i skolan avklarad efter en halv timme.
Gck fort så det blev stan och lunch med Millan, Ellinor
och Sandra. Brudsen har precis dragit ner till bussen
och jag är ensam hemma Har hela dagen kvar. Vädret
är totalt jävla värdelöst. Jag har ingen aning om vad
jag ska göra. Så det blir väl att starta en film eller
liknande.
Lyckades göra världens vurpa utanför min port idag också.
et var riktigt stiligt. Jag låg på marken och tok garvade,
Millan tog stöd av porten för att hon tok garvade och Ellinor
stog och försökte få upp mig. Kaos!
Innan vi gick på sommarlov fick vi reda på att en kille
som ska gå om ska gå i våran klass. Dock fick vi reda på
idag även två nya tjejr ska börja. En från Gnarp och
en tjej från Öland. Roligt med lite nytt folk och hoppas
man lär känna dom. Det återstår att se!
Funderar på att sätta mig vid H&M hemsida igen och beställa
hem lite mer. Jag har inte ritkigt bestämt ännu. Men att
''bara kolla'' skadar ju inte..


Johannas nya husdjur Bosse, inte behöver hon betala frsäkring för
honom heller. Helt perfekt!






Drev lite med mamma och sa att jag hade gaddat mig. Tokfan trodde
på mig också..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela