idamartinakarlsson

WAY IS IT OVER WE HAD THE CHANSE TO MAKE IT

Publicerad 2011-08-28 22:38:07 i

Jag har haft en kanon helg, födelsedag, lyskväll
och söndag. Helt awsum!
Igår kom det folk med fin fina presenter, vi åt,
fikade, och gjorde et vanliga som man gör på
födelsedagsfirande. Stack hemifrån rätt så tidigt
hem till Jannike och hjälpte Linda att rensa ogräs
på gården. Inte den roligaste sysslan att göra på
sin födelsedag men med Jannike är det alltid roligt.
Sen blev det grillat, satt som en smäck i magen!
Vidare till OKQ8 för att köpa gotta och dricka,
hämtade upp Robert ch sen drog vi lla ut med båten
på lyskväll. Riktigt fint var det och vissa har ju verkligen
ansträngt sig med att tända ljus, sjukt mycket på
vissa ställen. Det var hur som helst riktigt roligt!
Var ute ett bra tag så vi gick och la oss på en gång
när vi kom hem.
Och idag har jag haft mina fin fina brudar på besök.
Ellinor och Johanna. Plus Hampus! Blev tårta, prat
och Jhanna tröck igenom en nål i Ellinors öra. Fin
fint blev det! Sen har ag och Johanna varit ner på
Hemmakväll, köpt götta och hyrt film. Jag hyrde
tre filmer, bl a den senaste Irene Huss. Jag och
mamma har precis kollat klart på den. Shit ad verklig
de nya har blivit. Och mamma lämnade mig för att röka
när det blev som mest spännande och läskigt. Nära
på att jag sket ner mig!
Nu börjar klockan bli mycket och ag ska väl sova.
Imorgon väntar skolan och stan med världens bästa
Millanpillan.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela