idamartinakarlsson

WHEN I CAME TO SPAIN

Publicerad 2011-08-16 16:29:03 i

Fick äran att spendera tillsammans med Johanna her
self, hennes första natt i henne första nya lägenhet.
Känns awsum att hon har lägenhet nu och vi hade
riktigt roligt igår. Satt och pratade, målade naglar,
flippade ur lite grann och drog även iväg på en liten
kvällsprommis till Hemköp för att köpa godis. Dock
har hon inte ännu någon säng, så vi fick sova i en varsin
saccosäck. Det är ingenting jag rekomenderar, men
det funkade. Har varit hemma ett bra tag nu, pratat
med Millan, suttit vid datorn, duschat och fixat klart
mig precis. Får se vad jag ska göra nu. Är lite trött så
jag funderar starkt på en liten tupplur. Sen får vi se om
jag drar över till Johanna igen eller om jag drar hem till
Robin. Tanken var ju att vi skulle kolla på film igår, men
det blev ändrat och vi tar det ikväll istället. Hppas det inte
blir allt för sent bara för jag ska ju upp på möte klockan 10
imorgon.
Fr att fördriva tiden gör jag en ''kompislista'' som jag nyss
hittade på bilddagboken. Shit vilka minnen man har när man
går igenom sin sid apå bilddagboken. Och vad man skäms för
sättet man skrivit saker på och nej usch, pinsamt.

Frågor om en bästavän.





Vad heter hon? Jannike Flinthammar




Hur gammal är hon? 17 år 11 månader och 15 dagar





När träffades ni sist? Var nog närmare två veckor sedan nu. Snart i alla fall, för ag drog till Sthlm och när jag kom hem hade hon dragit till Dannmark. Så snart två veckor!




Vad har hon för hårfärg? Sist jag såg henne var hon blond, men hon ringde och talade om att hon har färgat till koppar nu.





Vad har hon för parfym? Ungefär 70 stycken.. Nej men i alla fall den där appele lukten eller vad det nu heter.



Är hon galen? Sometimes!




Vad är erat bästa minne? Alla minnen med den människan.





Har ni många minnen ihop?  Oja, tusentals och fler kommer det li.





Vart bor hon?  Hudiksvall, Åvik.





Har ni varit utomlands tillsammans? Nej tyvärr inte, men det kommer väl det också.





Är du avundsjuk på henne? Ja, hon fyller 18 år innan mig..





Vad heter hennes syskon? Marcus Flinthammar




När träffades ni första gången?  När våra pappor jobbade tillsammans, vi ar små babysar.





Hur träffades ni? Via våra pappor som jobbade ihop.





Vad går hon i för sporter? Ridning.




Vad kan hon göra på helgerna?  Umgås med mig, andra vänner, festa, slappa hemma, rida och bara vara.





Göra efter skolan?  Samma där som på förra frågan, kanske plugga också.





Ses ni ofta?  Förr var det non stop, blev lite annorlunda när vi båda började gymnasiet. Så nu umgås vi så ofta vi bara kan!




Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja självklart!





Har ni kollat på film någon gång? Många gånger, dock somnar jag alltid efter tio minuter.





Har ni bråkat någon gång? Nej inte bråkat, men klart att vi har små tjafsat och varit lite smått irriterad på varann.





Har ni sovit i samma säng? Ja.




Har ni skrattat tills ni gråtit? Jag vet att hon har gjort det!





Har du sett henne gråta? Ja tyvärr.





Har du sett henne vara riktigt arg? Ja, eller åtminstone arg.




Har hon sett dig gråta? Ja.




Vad ska ni göra i sommar? Ja sommaren är nu slut, men nästa sommar då jävlar!





Har ni kramat varandra någon gång?  Ja absolut!





Har ni pratat i telefon någon gång? Ja.




Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle dö.




Kommer ni vara kompisar om 10 år? Självklart!




Älskar du henne? Så jävla mycket!




Vad är det bästa med henne? Hon är alltid glad, sprallig, rolig, hon får en på bättre humör och hon finns alltid där för en.





Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Absolut ingenting, hon är perfekt precis som hon är.




Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja, absolut, vad skulle jag med 100 miljoner till helt själv.





Hur ser hennes klädstil ut? Snygg är den!





Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det gör hon som hon vill med. Dock har hon ingen blogg.





Jannike Flinthammar










Peace and Love ♥


Kommentarer

Postat av: Johanssons foto ♥

Publicerad 2011-08-17 00:00:43

svar: tack så mycket! :) <3

va göru? :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-08-17 06:23:24

sv: Idag mår jag toppen.



Kul att läsa:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-17 12:25:27

gilla gärna min blogg på faebook så gillar jag din!

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-08-17 23:54:46

Tack för den fina kommentaren! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela