idamartinakarlsson

ARE YOU READY REDAY READY READY READY READY READY

Publicerad 2011-02-11 16:23:42 i

Jävla piss väder. JAG. HATAR. SNÖ. Jag blir så jäkla less när det ska snöa hela jävla tiden, och det blir så mycket snö också. Så mycket att folk måste ut och ploga. Blev så irriterad imorse! Stor och väntarbussen, så jag och många andra. Så komer en plogbil och han plogar upp allting på sidan. Då kan han inte vänta, utan plogar upp all snö på sidan så alla får backa och vi blir typ insnöade. Idiot. Less!
Dagen har i alla fall varit bra! Började kvart över åtta, och jag blev indelad med Stina idag. Så vi stog i salladsrummet och gjorde en massa olika sallader, och sedan tog vi även hand om gästerna. Dvs potioneringen. Det var faktiskt rätt så roligt! Fick även beröm av Lennart, han tyckte att jag var riktigt duktig. Feels good!
Men nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen ska jag umgås med Jannike ikväll, eller så blir det hemmakväll eller så drar jag till någon annan. Jag är så förbaskat sugen på att hitta på någonting. Någonting roligt! Förstå vad roligt att bowla?! Men jag har inte pengar till det just nu, så om jag ska göra någotnign sådant så blir det att gå på bio. Där har jag i alla fall presentkort. Men jag ska ringa och höra med Jannike först tänkte jag, och höra hur det blev ikväll. Jag ska jobba imorgon också. Egentligen är det min lediga helg, men jag måsta hoppa in och jobba i helgen också. Men jag klagar inte.. Pengar och grymt roligt, så varför inte? Men nu ska jag alldeles strax ta och ringa Jannike, och hoppas på att hon svarar.

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 19 - Det här ångrar jag

Det är nog mycket som man ångrar, mer eller mindre. Men bara därför kan jag inte komma på någonting såhär nu,bara sådär. Det är så svårt! Jo, nu kom jag på. Jag ångrar att jag dissade *****. Det kan vara ett av de störta missatagen jag har gjort. Var deppig i veckor efteråt..


Den här bjussar jag på!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela