idamartinakarlsson

DOES SHE HOLD YOU WHEN YOU CRY

Publicerad 2011-02-27 18:47:07 i

Blev inte så farligt mycket fok som jag trodde att det skulle bli igår.
Mycket var det ju, men vi fiaxde det! Nu har även en ny tjej börjat
där, Linnéa heter hon och har jobbat där förut. Mne hon fick barn,
slutade och nu är hon tillbaka igen. Skit trevlig tjej som jag ser
framemot att få jobba mer med!
Kvällen spenderade jag hemma hos Jannike. Lövis skulle ut och
Jannike låg hemma sjuk så jag drog hem till henne istället. Och
vi degade på, kollade på melodifestivalen, åt godis och det där.
Faktiskt en rätt så härligt kväll. Och som vanligt somnade jag när vi
skulle kolla på film. Men det är ingen nyhet.
Och jag måste ha somnat tidigt också, för jag vakande redan klockan
elva idag. Och det blev gym! Jag vela prova gymma i mina nya träningskläder
och jag var sugen på att röra på mig och vara lite nyttig. Så jag drog med mig
Lövis som var bakfull och orkade ingenting medan jag körde järnet! Det
kändes skit skönt efteråt och jag körde mycket ben. Så vi gick som spagettis båda
två till bussen. Köpte även med mig lite färsk mango och passinsfrukt
med mig hem som jag har mummsat i mig för ett tag sen, medan jag kollade
på One Tree Hill. OTH blir bara bättre och bätter för varje gång man kollar
på den. Den är så gryyyyyyyyyym!!!
Jag ska alldeles strax ner till tvättstugan igen och sen ska jag käka. Mamma
och Bosse har redan käkat, så dom skulle köpa donken mat åt mig. Men vi
får se vad det blir!
Sitter även här med lite ångest.. Vi ska börja redovisa våra böcker imorgon,
jag har inte läst någonting. Jo, ett kapitel. Men de är så lång, det tar seriöst en
kvart att läsa ett kapitell. Jag rokar inte sådant. Det ska gå fort! Jag har t o m
laddat hem ljudboken, men i den pratar ju kärringen ännu långsammare så
det lär ju ta ett år och lyssna klart på den. ÅNGEST.


Jag är så fruktansvärt sugen på en sån här.
Dom är så dyr, men fasen vad värt det!
Det dåliga är bara att vi snart har sportlov,
då jag, Jannike, Robin och Niklas kanske ska
åka till Hassela på skoter, och åka slalom när
vi är där. Det lbir bensinpengar, mat, hyrning
av både stuga och slalom saker. Det kommer
blir dyrt och jag måste däröfr spara mina pengar..
Plus att jag och Jannike ska sommarshoppa i
Stockholm senare. Men det lär jag ju hinna få
pengar till, det är ju fortfarande vinter.
Ge mig en one piece!







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela