idamartinakarlsson

I JUST NEED YOU NOW

Publicerad 2011-02-17 15:57:07 i

Känns fett att veta att man får lönen på fredag nästa vecka. På ungefär 2300 kr, troligtvis 2700 kr. Och även att mitt paket med mina nya träningskläder kommer någon gång i slutet av nästa vecka. Bara att sätta igång med träningen. Och betala tillbaka mamma pengarna för smyckena, bowlingen och krämkakan. Och betala Jannike för lunchen, Hemmakväll och skotercross turen. Och ändå veta att man har över 800 kr kvar. Plus månadspengen. Känns väldigt nice! Ska bli riktigt kul att få se namn halsbandet som jag beställde i silver också. Hoppas det är lika fint som jag tänkt mig! Kommer nog nu i veckan skulle jag tro, förhoppningsvis.







Peace and Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela