idamartinakarlsson

I'M SORRY HE'S MINE

Publicerad 2011-02-02 17:45:22 i


En flicka springer runt sin mamma o säger "Gissa vad, gissa vad." Mamman blir lätt irriterad o säger "Nej, ja orkar inte gissa, gå o lek på ditt rum." Det blir tyst en stund o flickan säger "Okej." O går in på sitt rum o leker. En timme senare kommer hon ut o säger "Mamma gissa vad, gissa vad." Mamman blir mer irriterad o säger "Nej, ja vill inte gissa, gå ut o lek." Dom blir tysta en stund, så säger flickan "Visst." Med en besviken röst o går ut o leker. Mitt ute på gatan hon står o hoppar hopprep, medans hennes ljusa hår leker i vinden. Hon hör inte bilen som kommer i full fart. Hon blir överkörd med ett brak. Mamman kommer ut i tårar o ser sin lilla flicka full av tårar, o blodet sprutar. Hon ser på sin mamma o säger med blod i sin mun, o gråt i sin själ "Mamma gissa vad, gissa vad." Mamman ser på henne med tårar i ögonen o säger "Nej, ja kan inte gissa, säg vad de e." Flickan tar ett sista andetag o säger "Jag älskar dej mamma." Sen dog den lilla flickan i sin gråtande mammas armar.....






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela