idamartinakarlsson

IN THE CLUB

Publicerad 2011-02-07 15:29:52 i

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.

Blev som förra helgen, jag hade inte tillgågn till någon dator så jag har inte kunnat gå in här och skrvit någonting. Därför får jag hinna ikapp nu och göra de här så korta som jag bara kan som sist.

Dag 11 - Mina syskon

Jag har två storebrorsor och en halvstorebror. Min pappa har en son som han fick först av oss alla men med en annan tjej. Sen har ju även Gun två sönder och Bosse två söner och en dotter. Men dom ser jag inte riktigt som mina halvsyskon än.

- Joakim. Han är 21 år och flyttade för ett tag sen tillbaka till våran pappa. Så just nu känns det väldigt tomt utan honom och om jag ska vara riktigt ärlig, så saknar jag honom grymt mycket även om vi tjaffsade mycket och sådant när han bodde här och det alltid var någonting. Så hade vi faktiskt våra fina och roliga stunder och det sakanr jag, som fan. Därför önskarjag ibland att han kunde flytta tillbaka hit, men det kommer aldrig hända. Men jag älskar honom så enormt mycket. Jag tror nog inte att jag visar det aldrig, men jag älskar honom så hårt. Min älskade bror! ♥

- Linus. Han har precis fyllt 20 år. Och för bara några månader sedan flyttade även han hemifrån. Tråkigt men sant. När man inte har någon av sina två brorsor som mna har vuxit upp med under sina snart 17 år, så känns det enormt tomt. Speciellt när båda två flyttar ifrån oss samtidigt vilket inte var tanken. Men jag överlever. Visserligen bor han bara sju portar ifrån oss. Så det är ju nära, men ändå så känns det så långt bort. Och bara för att han bor så nära betyder det inte att jag träffar honom så ofta. Men med Linus var det skillnad. Han är den man kunde fråga vad som helst. VAD SOM HELST, och han hade svar på det. Allt. Och han var även den knäppa och roliga i fmailjen. Han kunde komma på så otroligt korckade saker att säga, som ingen annan kunde. Jag äslar honom för den han är, att han är min bror, jag älskar honom enromt.


Dag 12 - I min handväska

Det är nog inte så mycket. Jag packar om min väska varje dag, men det som alltid finns där. Det som jag aldrig tar ut är väl handkrämen, tamponger, alvedon, hårsnoddar, läppsyl och hårspännen.

Dag 13 - Saker jag stör mig på

Jag stör mig nog på mycket. Mycket men små saker. Som  nog alla stör sig på. Mne det jag stör mig på mest är nog falska människor. Jag behöver nog inte förklara, jag tror alla förstår vad jag menar.

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Jeanstights, linne, shorta och halduk. Sen idrottskläderna.

Dag 15 - Mina drömmar

Jag har många drömmar. För många tror jag. Därför orkar jag inte skriva upp dom här.






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela