idamartinakarlsson

LIKE WE USED TO

Publicerad 2011-02-24 23:05:19 i

Sitter och väntar på att min bror ska komma någon gång, så att jag får se hans nya bil som han har köpt idag. Men det lär väl dröja ett tag. Dricker istället mitt goda Södermalm te och gör en liten quiz som jag hittade på Nathalies blogg!

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Jannike och Robin
2. Personen du pratade I telefon med: Min bror
3. Du fick SMS av: Jannike
4. Du kramade: Mamma
5. Du pussade: Oj, ingen aning faktiskt!

IDAG
6. Kläder: I skolan, jeanstights, linne och adidas. Nu, mjuskisar, linne och tjockiströja.
7. Bättre än igår: Ungefär smama!

IMORGON
8. Är det: Fredaaaaaag!
9. Planer: Först skolan sen hemmakväll tror jag.
10. Något tråkigt som händer imorgon: Ingenting speciellt, ska väl vara att behöva åka en smockad buss då..

FAVORIT
11. Nummer: Har inget speciellt favorit nummer.
12. Färg: Måste nog vara svart och grått om man kollar in i min garderob.
13. Årstid: Helt klart sommar!
14. Saknar du någon?: Ja
15. Humör för tillfället?: Trött

FRÅGOR OCH SVAR
16. Det första du gjorde I morse?: Klev upp
17. Vad åt du sist?: Kolakakor
18. Vad irriterar du dig på?: Falska människor, bitchar och fjortisar, även mycket annat!
19. Tror du på distansförållanden?: Ja självklart!
20. Vem tänker du på just nu?: Morfar
21. Tror du att personen tänker på dig med: Jag vet inte, jag hoppas och vill det!
22. Vart reste du sist?: Räknas Söderhamn, om inte så Stockholm.
23. Vad gjorde du igår kväll?: Satt vid datorn och försökte plugga
24. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda och mer eller mindre, men mest av allt min moster, vi är som tvllingar!
25. Ler du ofta?: Det är ingentign jag tänker på, men jag tror nog det.
26. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
27. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jag vet inte om jag någonsinn har sett en, men gör jag det, önskar jag mig nog någonting skulle jag tro.
28. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen säng
29. Vilken färg har din tröja?: Svart, vit och lila

SORG
30. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jag säger som Nathalie, tårarna kan inte ta slut!
31. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
32. Gråter du när du skadar dig?: Inte alltid, ibland kan jag börja gråta av att jag skrattar när jag gör illa mig.

GLÄDJE
33. Är du en glad person?: Ja
34. Vad gör dig glad?: Det mesta, familjen, vänner, hitta på saker och mycket annat!
35. Önskar du att du var lyckligare?: Jag är lycklig nu.
36. Är lycka överskattat? Nej
37. Kan musik göra dig glad?: Ja absolut!

KÄRLEK
38. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
39. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja det är klart jag har!
40. Har du en flick/pojkvän?: Tyvärr inte.
41. Är du nöjd med det?: Nej, men jag överlever.
42.är du kär?: Nej

HAT
43. Vem hatar du verkligen?: **** ********* är en av dom personer som jag verkligen hatar. Hata är ett starkt ord, det vet jag, men det kan inte finnas en männsika som tycker om den personen.
44. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej inte vad jag kan komma ihåg
45. Är du en mobbare?: Klart man kan säga någonting om någon, men det gör ju alla, men jag skulle inte kalla det mobbing.
46. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja massor av gånger!
47. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
48. Gillar du skolan?: Inte när man måste vara på Broman och läsa kärnämnena, men det är ritkigt roligt att vara på restaurang skolan!
49. Favoritämne?: Matlagningen och serveringen
50. Värsta ämne : Matte och engelska


Ska föresten servera på skolan imorgon, ska bli riktigt roligt!







Peace and Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela