idamartinakarlsson

MÅNDAGSBARN

Publicerad 2011-02-13 14:59:15 i

Riktigt skönt att få sova ut lite inatt. Vaknade klockan 12.00, och jag har inte frusit på hela natten. Men det är nog inte heller så konstigt om jag ligger med tröja, byxor, duntäcke och två filtar.
Har hunnit med att vara hem till brorsan en sväng och fikat och nu gör jag inte så speciellt mycket. Har tvättid mellan 18.00 - 21.00. Men ska försöka övertala mamma att ta det, eftersom att hon vet att tv;n är min på söndagar. One Tree Hill, Teen Mom, Solsidan, Timeout och Wallander. Söndagar är en slappdag. Helst ska man ut och gå, eller dra iväg och simma eller någonting innan man börjar med tvtittandet. Så känner man sig lite förtjänt att sitta framför tv;n från 16.30 -23.00. Men idag är det för kallt ute, baduset har stängt, så därför tänker jag trycka i mig frukt och grönsaker istället. Och kankse gör alite sittaps och sådant. En dusch ska jag ta också, känner mig jäkligt ofräch. Men jag måste börja röja rummet nu innan det bli någonting annat.

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 21 - Ett förändrande ögonblick

Man har väl vart med om mycket förändrande saker, men bara små saker som man inte ens kommer ihåg. Ska väl vara när min morfar dog, vilket ingen av oss hade väntat sig, det var ju välidgt förändrande. Men annars så är väl egentligen alla dagar en förändring. Man säger ju att man förändras för varje dag som går. Och det är ju så. För varje dag som går så blir man ju större och större, mognare och mognare osv. Ganska sjukt egentligen, snart är vi vuxna och ska klara oss på egen hand. Förstå vilken förändring det kommer bli.


Höjdpunkten på söndagar, One Tree Hill ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela