idamartinakarlsson

OH ROMEO

Publicerad 2011-02-09 22:38:26 i

Eftersom att alla andra veckor sedan vi började skolan, har gått så förbaskat fort och man säger det högt. Så blir det självklart tvärtom. Jag tycker att det borde vara fredag eller lördag imorgon. Men det är torsdag. Den här veckan har gått jätte segt..
Imorgon fyller min pappa år, så jag, Millan och Sandra åkte ner på stan direkt efters kolan för att kika lite. Men det slutade med att vi tog en fika och jag fick mig hem par solbrillor. Skit snygga enligt mig! De skulle kosta 59 kr egentligen, nedsatt till 39 kr och 70% på det. Så jag fick mig ett par snygga brillor för 12 kr. Vilket köp! Men pappas present får vänta till imorgon. Åker direkt ner på stan och kollar, hem till honom och firar och sen blir det förhoppningsvis innebandy igen. Det var skit roligt igår! Jag och Lövis, och nio killar! Haha, det var grymt! Och shit vad trött man blir av det.. Var helt slut efteråt. Kändes som en evighet innan man kom hem.
Jag håller på och tvättar det jag inte kunde girå. Tvättmedlet tog slut så jag var tvungen att tvätta ikväll också. Kockkläderna måste tvättas dom också! Och de var lite fläckliga här och där, men nu är de så vita så. Funderar på om jag ska ta och plocka undan lite här i lägenheten, jag har mer än en halv timme på mig så varför inte. Jag har ändå ingenting annat för mig. Fast jag hatar att vara själv hemma, vilket jag är nu, mamma är på konferans i Sundsvall och kommer hem imorgon kväll.. Minsta lilla ljud jag hör tror jag att det är en inbrottstjuv eller liknande. Så jäkla jobbigt att vara mörkrädd och rädd för minsta lilla som jag är..!

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 17 - Mitt favorit minne

Jag så otroligt många minnen, så jag vet inte vilket jag ska ta.
Alla Gotlands resor som jag har gjort, det är så jäkla vackert där, och en mysig miljö. Och det finns så mycket att göra!
Alla båtturer med Jannike på sommrarna! Riktigt roligt och mysigt och fan vilka sjuka minnen vi har från nätterna, HAHAHA, jag tror jag dör. Fy!
Alla roliga, mysiga, fina, sjuka minnen med både Jannike och Karin!
Ishockeylägret i Göteborg, med Beatrice! Grymt roligt! Mindre roligt att det var precis samtidigt som Gothia cupen..
Tältningen ute på ön med Jannike, Niklas och Robin!
Cruisingar, dragracing, skotercross mm!
Hundvakt med Karin var jätte roligt!
Alla härliga sommarkvällar och mycket mycket mer!

Och om det inte vore för mina fina vänner och min fina familj, så skulle jag inte ha de här underbara minnena. Tack! ♥




Jag har ingen aning om varför. Men när jag träffade pappa på stan idag blev jag helt tårögd av någon anledning. Och jag gav honom en jätte kram. Jag saknar honom verkligen. Jag gör verkligen det. Jätte mycket! Det ska du veta pappa. Jag älskar dig så enormt mycket, så du anar inte! ♥







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela