idamartinakarlsson

ONLY GIRL

Publicerad 2011-02-14 17:11:14 i

Fick min alla hjärtans dag present av mammsen klockan 01.00 inatt. En ring, ett armband, två skit goda téer och gulligt litet kort! Tack så mycket mammsen! ♥
Dagen i skolan började med att när man kom in i skolan möttes man av en massa krimms kramms som dom hade satt upp i taket som hängde ner ända ner i golvet. Likadant när man kom upp för trappan. Sen började lektionerna och under hotellkunskapen kom det ett gäng från estet och sjöng för Josefine i våran klass. Hon hade fått en hälsning av någon. Dom gjorde så, vela man skicka en hälsning till någon, skulle man skriva upp namnet och klassen på ett papper, så gick dom runt och sjöng för en i hela skolan. Lite roligt tycker jag! Så blev det donken med Jannike, Robin och någon kille från deras klass. Och till sist idrott. Och sen jag kom hem har jag städat här hemma. Röjt undan, dammsugit och skurat! Så nu är det skinande rent här. Och alldles strax ska jag och mamma sätta oss och fiak lite. Jag ska dricka te och vi ska käka cupcakes som jag fick av Lotta. Hon är för snäll den bruden!

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 22 - Det här upprör mig


Det finns mycket saker som upprör mig. Men en av de är väl när folk inte tar hänsyn och aldrig lyssnar. Det blir jag jävligt upprörd av och det är så jävla respektlöst. Fruktansvärt jävla respektlöst.


Som ni säkert ser så har jag äntligen fått en ny header
också. Tröttnade väldigt mycket på min, så jag bad min vän
Malva att hjälpa mig. Och det kunde hon och se så duktig hon är!
Tack så mycket!







Peace and Love ♥

Kommentarer

Postat av: malva

Publicerad 2011-02-15 08:09:39

Lugnt! bara roligt! :) :)

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-02-15 12:04:00

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela