idamartinakarlsson

SHEENA IS A PUNK ROCKER

Publicerad 2011-02-10 18:36:08 i

Phu! Helt slut i hela kroppen. Först försova sig till tio i åtta, stress stress. Sen efter skolan blev det sta för att köpa present till pappa som fyller år idag! ♥ Sen efter det hem till honom för att fira, sen hem, röja lite och tillslut dra till Östra skolan för att spela inne bandy. Dessutom hann vi bara spela till kvart i sex. Det var någon skolverksamhet som vi inte blivit informerade om just ikväll. Men det gör inte så mycket, jag är ändå helt slut. Därför är jag super sugen på skräp mat och tv nu. Men ändå inte, jag vill inte trycka i mig sådana onyttigheter.. Men ikväll skulle det rent ut sagt sitta så jävla bra. Ska snart gå och tjata lite på mamma om det igen. Ska ringa Jannike ev sväng också, känns som om det var längesen jag pratade med henne nu. Senast i måndags. Ska 'ven försöka lägga mig i tid ikväll. Imorgon ska vi äntligen vara med treorna i storköket igen. Jag är så jäkla taggad, det är så mycket roligare än att vara i metoden.

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 18 - Min favoritfödelsedag


Jag har haft många bra födelsedagar! Men den som jag minns allra mest ifrån är väl när jag senast fyllde år. Min 16-års dag alltså! Det var fredag. Fick som vanligt frukost på sängen, paket och det var jätte mysigt. Sen hade vi kök i tre timmar på cul, mycket roligare än att behöva sitta och plugga matte eller liknande. Fast oftast behöver jag inte det, fyller år den 27 augusti, första veckan efter sommarlovet. Då brukar det oftast vara väldigt chill! Hur som helst så efter skolan kom släkten, vänner och familj, dvs ännu mer paket och tårta, cupcakes, kakor och allting. Sen drog Fia med mig, Jannike, Lövis, Dhir och annat folk hem till henne där det blev som en liten mini fest. Fast det kom mer och mer folk, och tillslut drog jag och Jannike iväg. Till Prix av alla ställen? Då kom Marcus Andersson, vi pratade, sen drog han och då började vi leta efter Jannikes pekpinne till hennes mobil. Letade kanske en timme sen gav vi oss. Låter inte så kul, men det var verkligen det. Man har alltid kul med Jannike, det bara är så. T o m på en prixparkering, haha. Och jag provkörde även Jannikes moppe för första gången då, och jag tyckte det var skitkul. Sen drog vi hem till henne, kollade på film eller någonting antar jag, och jag sov över hos henne. Den födelsedagen lät inte så rolig, men det var den faktiskt! Och jag kunde inte ha så mycket bättre folk hos mig än vad jag hade. Den enda som saknades var morfar, det var min första födelsedag på 16 år som jag inte spenderat med honom. Tråkigt men sant. Och jag fick hur mycket och fina presenter som helst!












Lite bilder från min 16-års dag! :)
Sista bilden är min favorit ♥







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela