idamartinakarlsson

SKIN SKIN

Publicerad 2011-02-28 19:05:57 i

Åh, det var så längesen jag hörde den här låten. Den är ju för grym!
Ras Cricket - Skin skin. Grym!
Dagen har varit helt okej, vi har bara jobbat på. Och efter skolan
drog jag in på TeWés och fyllde i vilken tid jag gick hem i fredags.
Köpte även med mig hem lite godsaker, kunde inte låta bli.
Ungefär så har min dag sett ut, hitills. Jag har precis suttit och
gråtit. Jag talade om för mamma att pappa inte har hört någonting
från jobbet i Sandviken. Och på så sätt har ju jag räknat med att
han stannar kvar här i Hudiksvall. Och helt pltsligt säger hon att
han ska flytta till Ockelbo ändå och flytta ihop med Gun. Jag var
ju medveten om att han skulle flytta till Gun förr eller senare,
och speciellt om han fick jobbet. Men jag trodde inte att han skulle flytta nu,
inte när han inte har hört någonting. Så det kom nog lite för en chock. Mamma
frågade hur jag kände för det och jag sa bara ''Jag vet inte'', sen gick jag in
på rummet. Men nu är jag inte i chock tillstånd längre! Jag känner mig så
fjollig. Jag förstår inte ens varför jag grinar. Jag har haft jätte lätt för att
grina på sista tiden. Jag vet inte vad det är! Jag är så jäkla känslig. Jag
förstår inte! Det är precis som att jag är gravid och att det är hormonerna
som spökar. Men gravid är jag ju inte. Haha, helt sjukt!
Vi ska i vilket fall snart åka till Söderhamn, vi väntar bara på att brorsan
ska ringa. Min mormor fyller nämligen år idag, men det var inte tänkt att
vis kulle komma eftersom att vi inte har någon bil och vi sa att vi skulle ta det
nästa helg. Men både jag och mamma fick så dåligt samvete! Så varför inte
åka ner till henne ändå. Förstå vad glad hon kommer bli!


Grattis på födelsedagen älskade mormor! ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela