idamartinakarlsson

S.O.S

Publicerad 2011-02-26 08:45:35 i

Grym gårdag till att börja med.
Det var så jäkla roligt på serveringen. Jag var super nervös
i början men sen kunde jag koppla av, göra saker och bara vara.
Det var så sjukt roligt, vill inte vara i köket nå mer!
Hann även med en shoppingrunda igår eftersom att jag fick lönen.
3000 kr, smack in på kontot ba'! Kändes grymt! Och nu har jag köpt två
bh:ar, två trosor, en massa saker från apoteket, hämtat ut paketet från
H&M, betalt tillbaka mamma och betalt tillbaka Jannike. Och jag har
fortfarande 700 kr kvar. Och dom ska jag spara. Ska inte köpa någonting
mer nu har jag tänkt. Kanske om jag ska gå på bio, att jag köper godis till.
Men inte annars, ska i alla fall försöka med det. Har i alla fall provat
träningskläderna från H&M, och dom satt som en smäck. Nu är det bara
gymkortet som fattas, sen så! Nu jävlar är Ida igång! Det här bådar gott!
Blev även tre-rätters igår, mumma! Och lilla Lövis kom hit och umgicks.
Dessvärre somnade jag när vi satt inne här på mitt rum och skulle göra quizar,
jag var verkligen helt slut efter dagen. Lite taskigt mot de andra, speciellt Lövis,
men fasen vad trött jag var. Och klocakn ett vaknade jag igen och bäddade då
ner mig ordentligt istället. Och jag var ju så trött då inatt när jag vaknade igen,
så jag tänkte ju inte alls på att ställa klockan för idag. Så alldeles nyss flög jag
upp ur sängen och trodde att jag var försenad. Jag ska ju jobba idag! Men tack
och lov så var jag inte det, klockan är halv nio och är den tiden då jag skulle
ha ställt klockan på. Så det är bäst att jag börjar öra mig iordning och drar iväg
och jobbar arslet av mig. Idag är det ju den 26/2, och ALLA har fått lön. Det
kommer verkligen bli jobb idag, mycket folk, mycket stress, mycket att göra,
men gud så roligt!


Min alla hjärtansdag present av mamma! ♥


Cupcakes på g..
















Namnhalsbandet som jag hämtadeut häromdagen!






1. cleansing milk - rengöringsmjölk som tar bort både sumts och make-up
2. body scrub - en duschkräm med små peeling korn, luktar faktiskt hyffsat gott!
3. hudcreme - en mjukgörande kräm för både ansikte och kropp
4. hand cream - ska vara jätte bra,lämlig att ha med sig och luktar svin gott!



Två likadana skit sköna bh:ar, i två olika snygga färger. Från H&M!



Fick ingen bättre bild på träningskläderna innan min kamera dog,
men de satt jätte bra och var hur sköna som helst.











Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela