idamartinakarlsson

TOUCH AND GO

Publicerad 2011-02-15 16:55:46 i

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Besviken
Favoritgodis: Allting förutom lakrits
Kläder just nu: Mjukisar, linne och tröja
Musik just nu: Survivor - Eye of a tiger
Vad sa du senast: ''Där''
Sommarplaner: Ta vara på sommaren, festa, åka båt, sola och bada, umgås med vänner och familj!
Fisk eller badkruka: Jag är som firren i vattnet!
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt, på sommaren
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En resväska fullproppad med kläder, en resväska full proppad med mat och madrasser, en resväska fullproppad med alla datasaker, mobilsaker mm. Om det här nu gills, annars vet jag inte. Jag har inte riktigt planerat att hamna på en öde ö..
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska, ibland nattmänniska.
Sparare eller slösare: Jag får inte så mycket pengar så jag vill inte säga någonting av det.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Helst max tre stycken.
Bio eller promenad: Både och, det beror ju helt på vad man är sugen.
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Ja, rätt så
Äckligaste insekten: Alla insekter
Det här är jag bra på: Att äta!
Bästa bok? Mari Jungstedh böckerna, dom är grym!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga eller kunna lyfta typ stora hus och sådant, förstå vad coolt!
Chips, morötter eller godis? Olika, oftas godis, men chips grönsaker med dipp är ju gott det också!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på Texas BBQ, annars pizza!
Skriver du dagbok? Min blogg är min dagbok, fast utan lås och en öppen dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag hade traguspiercing förut, men det blev inflammerat. Vill ta där igen, men vet inte om jag vågar. Kanske naveln. Och tatuera mig ska jag verkligen göra, massor av tatuerngar!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lägenheten i helhet kan vara lite ostädad ibland, men just nu skinande rent. Mitt rum städar jag varje dag, röjer undan liksom.
Gungar du på stolen? Ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag vill så gärna, men vet inte om jag skulle våga!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Jag kan hålle besticken i båda händerna, beror på.
Är du rädd för blod? Rädd är jag inte, men det är väl inte det bästa jag vet..
Anser du att du är stark? Inte bamse sstark, men stark är jag väl.
Vad gör du om du får hicka? Skriker av irritation och dricker ett helt glas iskallt vatten.
Röker du? Usch nej!
Snusar du? Nej inte det heller
Kaffe, te eller inget? Te, och kaffe dricker jag bara Caffe Melange


Det var faktiskt as längesen jag bakade, så jag funderar på
att slå upp den här boken och baka någonting riktigt gott!







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela