idamartinakarlsson

ALREADY GONE

Publicerad 2011-01-31 20:02:43 i

Tänkte lägga in lite foton nu när jag ändå har tid. Jag väntar på att pappa ska komma en en snabbis, sen ska jag och mamma ut på den där promenaden.
Bilderna är lite blandade, det är sen i julas, brorsans födelsedag, shopping/julklappar, dagar med Karin, Stockholm osv.




En av julklapparna från Jannike! ♥


Pepparkakshus bygge på g!





HAHA, så jävla fult.




Beställt från H&M






Julafton! :)









Övernattning hos världens bästa Karin :)












I Stockholm för att hälsa på världens bästa kusiner, världens bästa moster och Greger! :)






















Ungefär såhär härlig var jag hela veckan där nere, men
brak förkylning, magsmärtor och öroninfalmmation! ;)





Firade brorsans 20 - årsfödelsedag hos honom! :)




















Den här och uggs fick följa med mig hem från Stockholm :)


Snygga och billiga glas fick följa med mig hem från IKEA i Valbo





En snygg shorta från Åhléns. Skulle kosta 199 kr, men var
nedsatt till  99 kr och hälften på det, dvs 50 kr, riktigt bra köp!





Kalendern som jag köpte mig, stor fin och behövlig!


(min födelsedag jag pekar på)



Några av julklapparna..






Tremänning Emmelie som jag träffade ♥








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela