idamartinakarlsson

BACK TO DECEMBER

Publicerad 2011-01-26 17:06:45 i

Blogglista för 30 dagar

Dag 01- Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Saker jag stör mig på.
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?.
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Ett förändrande ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min första gång
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon.


Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är tyvärr skilda. Dom skilde sig när jag var 8 år gammal. Så jag tänkte skriva om båda två var för sig.
Mamma - Min mamma är en av de underbaraste människor jag någonsinn mött. Hon kan vara korkad, dum, ibland en idiot, gå mig på nerverna, men fan vad jag älskar henne. Min kärlek till min mamma är helt obeskrvlig. På sistone har vi tjafsat ganska mycket, men jag anatar att det har lite orsaker. Jag börjar bli äldre, mamma börjar bli äldre. Mycket har hänt. Brorsan har flyttat hemifrån, min andra bror flyttade tillbaka till pappa osv. Men jag älskar henne PRECIS lika mycket för det. Jag har t o m bestämmt att min första tatuering som kommer göra när jag fyller 18 år, kommer vara ett porträtt av mig och mamma tillsammans. Kanske t o m att mamma ska få vara med när jag gör den. Jag skulle helst också vilja att hon och jag gör en tatuering tillsammans. Att vi gör en likadan tatuering, en liten och diskret men som betyder så otroligt mycket. Min mammaär min allra bästa vän, bortsett från Jannike och Karin. Jag vill att du ska veta mamma, att vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig så jäkla mycket! ♥ JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!

Pappa: Jag står nog min pappa väldigt nära också, men kanske inte lika nära som med mamma. Han är knäpp, ibland rolig(oftast tror han att han är rolig, men är inte det), han kan lätt bli förbannad osv. Men vi har haft riktigt fina och roliga stunder tillsammans också. Lika med pappa, jag skulle vilja göra en tatuering med honom också, lika som med mamma. Jag bor inte länger hos honom utav olika anledningar, men när jag väl vart ifrån honom ett bra tag så känner jag verkligen hur mycket jag saknar honom. Och samma sak med dig pappa, vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig. ALLTID! JAG ÄLSKAR DIG PAPPSEN! ♥












Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela