idamartinakarlsson

CANDYMAN

Publicerad 2011-01-25 19:08:37 i

Den här dagen i skolan kändes verkligen värdelös. Värdelös. Började klockan 08.05 med datorkunskap. Efter det matte och slutade 10.15. Gå till skolan för två lektioner? Rätt så meningslöst enligt mig. Men det gick bra i alla fall. Vi fick även tillbaka matteproven idag och jag fick VG- tror jag. Jag vet inte säkert. För VG skulle man ha 25/5. Dvs 25 G uppgifter rätt och 5 VG uppgifter rätt. Och jag fick 23/3. Så enligt mig blir det VG- eller G+, hur man nu ser det. Så för att vara säker frågade jag Edward och han sa att det räknas som ett VG och han yrade på. Som vanligt. Så jag vet inte vad jag fick för resultat. Men jag är nöjd bara jag får ett G, det är huvudsaken.
Resten av dagen har jag tvättat. Städat mitt rum, det behövdes verkligen dammsugas såg jag. Under sängen hade mina dammråttor släktträff, shir vad mycket dammråttor. Helt sjukt! Måste nog vara lite mer noga på dammsugar fronten i fortsättning tror jag visst.
Nu ringde äggklockan i köket så jag aantar att det är mat nu. Det blir pasta med morotspastasås. Så underbart gott så ni anar inte!
Senare blir det bara till att ta det lugnt, ska kolla på ''From G's To Gents''. Väldigt längesen jag kollade på det nu och jag såg att dom lagt ut alla avsnitt av andra säsongen på mtv.se.


På fredag ska jag och mamma åka ner till Söderhamn till Marie och
umgås med dom och på kvällen blir det bio. Vi ska se filmen ovan,
''Burlesque''. Men Christina Augilera och Cher. Den verkar faktiskt
riktigt bra! Ni kan se trailern här: http://www.sf.se/filmer/film/10003107/Burlesque






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela