idamartinakarlsson

FEL DEL AV GÅRDEN

Publicerad 2011-01-16 02:15:03 i


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
11,50 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Tyvärr inte..
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Jannike är en av dom! : )
4. Hur lång är du? 1,69½
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The Last Song
6. Hur löd ditt senaste sms? Jaha syn :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på om det är viktigt eller inte.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Tjugo minuter kanske, ungefär.
10. Icke godkänt i något ämne? Inte vad jag vet!
12. När vaknade du idag? Kvart i tolv
13. Vilken är din favoritplats? Oj, jag har ingen favorit
14. Vilken plats föredrar du minst? Att behöva stå och vänta på en försenad buss på vintern..
15. Vem får dig att må bra? Familjen, Jannike och Karin ♥
16. Hur stor är din säng? Jag har ingen aning!
17. Vad sover du i? Stooor t-shirt!
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
19. Var har du bott/bor? Enbart Hudiksvall
20. Tycker du om kinamat? Gör gott!
21. Tycker du om kaffe? Inte vanligt kaffe, Cafe Melange är det enda.
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy eller te.
23. Kan du spela poker? Kan kan jag, men om jag är bra är en annan sak..
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Ja, minst tre stycken!
25. Vill du ha barn? Jätte gärna!
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och jag hoppas verkligen att jag får slippa!
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet helt klart!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning och bio kanske!
30. Äger du dyrbara smycken? Nej
31. Kan du rulla med tungan? Hur då rulla?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Robert är nog en av dom!
33. Vad har du för ringsignal? Beyonce - Radio
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja det har jag!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina underbara duntofflor! ♥
36. Kan du byta olja på bilen? Haha nej, varför ska jag kunna det när jag har en bror som är grym på det?!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Mari Jungstedt - Den dubbla tystnaden
38. Dansar du i bilen? Haha nej.
39. När var du i kyrkan senast? Julkonsert i Norrala
40. Hur många hål har du i öronen? Två, jag hade tre förut..
41. Har du någon piercing? Inte längre, hade tragus förut.
42. Har du någon tatuering? Inte ännu, men när jag fyller 18 då jävlar!
43. När slutade du med gosedjur? När jag var liten.
44. Har du pojkvän/flickvän? Tyvärr inte!
45. Har du en bästa vän? Mamma, Jannike och Karin! ♥
46. Vad är ditt mobil nummer? Tänker inte skriva ut det här!
47. Vad ska du göra ikväll? Ja, klockan är 01.47 just nu, men antagligen plugga till matlagningsprovet på tisdag..
48. Har du några syskon? Två storebrorsor och en halv storebrorsa
49. Vill du flytta hemifrån? Ja gärna, men inte ännu.
50. Det första du tvättar i duschen? Håret
51. Hur mår du just NU? Prima ballerina!
52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? N
53. Berätta om din senaste dröm:  Den är så sjuk. Jag var i någon jätte hög byggnad på någon kurs. Så kom pappa för att hälsa på mig, vi var längst upp i huset. Lukas, mormors hund, satt ute i bilen. Helt plötsligt är han utanför vårat fönster längst uppe där. Men självklart lyckas han inte få tag i fönsterkarmen, så han åker ner i backen igen. Flera meter, och blir typ förlamad. Och vi försöker trycka in honom i skuffen på bilen, men han får inte plats och vi bara trycker och trycker, men då inser vi att vi måste ta ner sätena, annars kommer vi mosa honom. Haha, så jävla sjukt, och framför allt hemskt..
54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Tror inte det faktiskt!
55. Vad vill du ha just nu? En kramgo kille.
56. Har du räknat till 1000 någon gång?
Jag vet faktiskt inte, när jag tänker på det så tror jag fan inte det!
57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och!
58. Använder du smileys? Ja
59. Har du träffat någon kändis? Yes!
60. Gillar du keso? Jag älskar keso, hur jag nu kan göra det, det smakar ingenting.
61. Vilken låt hade du sist i huvudet? Black Eyed Peas - Pump it
62. Hur många länder har du besökt? Fyra
63. Är dina föräldrar stränga? Nej inte alls!
64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Vi satt faktiskt och pratade om att jag vill göra det idag!
65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej inte vad jag kan se..
66. Brukar du hyra film? Jag och Jannike är stamkunder på Hemmakväll, haha!
67. Var kommer du vara på lördag? Troligen hemma och göra tre rätters för att brorsan fyller år, eller någonting!
68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja
69. Vad åt du till lunch? Min frukost blev min lunch
70. Har du lockigt hår? Grymt lockigt!
71. När grät du senast? När jag och mamma kollade på The last song
72. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha ja!
73. Favoritårstid? Utan tvekan, SOMMAR! ♥
74. Vem höll du senast i handen? Ebba eller Hugo skulle jag tro!
75. Sover du med TVn på? Ja, eller oftast datorn..
76. Tycker du att du är gammal? Nej
77. Är du mörkrädd? Grymt mörkrädd!
78. Gillar du ditt liv just nu? Ja!
79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Många gånger
80. Har du bra syn? Ja, normal antar jag. Jag är den enda i familjen som inte haft glasögon!
81. Var är dina föräldrar just nu? Mamma ligger och sover, pappa vet jag inte, han är antagligen i Ockelbo!
82. Vad har du på dig just nu? Trsor, BH och linne
83. Vad var det senaste du köpte? Godis
84. Hatar du mer än 3 personer? Jag kan för tillfället bara komma på en.
85. Använder du sushipinnar? Vad?
86. Äger du ett vapen? Nej det gör jag verkligen inte!
87. Gillar du ditt hår? Jag gör det när inte mina toppar är kluvna, vilket dom är nu.
88. Gillar du dig själv? Jadå..
89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Både mamma och pappa står mig nära. Men närmast gör nog ändå mamma!
90. Hur ofta använder du MSN? Det var grymt längesen eftersom att det inte fungerar längre.



Härligt att klockan är 02.02 nu och jag sitter uppe för att besvara en lista. HAHAHA! Nej sängen väntar, efter en dag på stallet med Jannike, middag med ett gägn här hemma och en kväll spenderandes med Cisst så är jag väldigt trött. Imorgon väntar en jävla massa pluggande till matlagningsprovet!


Haha, vacker bild! Ungefär såhär känner jag mig nu.. GODNATT!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela