idamartinakarlsson

NO DIGGITY

Publicerad 2011-01-09 23:57:29 i

Min Stockholmsresa blev inte den bästa. Jag räknade inte med att min förkylning skulle bli värre där nere (som heller inte är över ännu). Och räknade heller med att jag skulle få öroninflammation i höger öra som nu har övergått till vänster öra. Och jag räknade heller inte med att skulle behöva ligga med magsmärtor hela första dagen. Så jag har haft mycket roligare Stockholmsresor, det här var den sämsta. Men jag hade ändå lite roligt, med moster, kusinerna och Greger. Det blev skridskor, bio, myskvällar, promenader och Stinsen. Jag hade inte mycket pengar med mig så jag köpte bara ett par nya uggs och en stickad tröja. Men det blev bra det också. Jag kom ju inte dit för att shoppa. Men idag kom jag hem, brorsan hämtade mig. Så jag har packat upp alla mina saker, jag och brorsan har suttit och pratat en massa, kolla på Änglagård - Andra sommaren. Och sen for vi ut och åkte en sväng i stan, hem till Jannike för att jag skulle säga hej till henne. Då följde även hon och hennes bror Markus ut. Så då drog vi iväg och köpte godis, åkte till en parkering så att jag fick köra bilen, vilket inte gick så bra. Jag kunde inte ens svänga, HAHA! Men sen blev det helt plötsligt bilkurragömma, skit roligt och se hem igen. Sen dess har jag pratat med Jannike och Karin. Det är helt underbart att jag har er. Vad skulle jag göra om jag inte hade det?! Jag kan lita på er till 100%, ni finns alltid där för mig och det jag vill säga är att ni helt enkelt bäst. Men nu ska jag försöka lugna ner mig, tänka på annat, kolla på en film eller lyssna på musik och så småningom somna.






Ni förstår nog inte själva hur enormt älskade ni är. Det är helt obeskrivligt. ♥






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-01-10 18:40:24

finaste du! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela