idamartinakarlsson

ONE TWO THREE

Publicerad 2011-01-24 18:47:45 i

Nej, nu jävlar. Nu harjag bestämmt mig! Nu SKA jag bli mer aktiv på den här bloggen. Ska försöka i alla fall, ska göra mitt bästa. Jah har bytt profilbild och texten där. Nu väntar jag på att duktiga Malva ska göra en ny header åt mig. Jag vet att hon är duktig, jag har sett alla henne, så det läre ju bli bra! :)
Dagen idag har gått väldigt segt i skolan. Jag satt och halv sov och smsade hela dagen istället. Den enda roliga lektionen var idrotten. Vi spelade innebandy och det tyckerjag är super kul. Jag springer runt som en galning och typ köttar alla, haha. Och jag gjorde faktiskt ett mål idag?! Jag, riktigt stolt över mig själv!
Men jag var så fruktansvärt jävla trött efter dagen så jag somnade till här hemma i sängen, och vakande vid 18.00 någon gång ungefär. Så vi får se om jag kan sova senare ikväll. Nu ska vi göra middag först antar jag.
Lägger nog in lite nya poch frächa bilder här sen, det var ett bra tag sen nu! Men det blir senare om jag hinner.


Nu har ju även One Tree Hill börjat igen, säsong 8, på söndagar! Det gillar vi starkt!!




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela