idamartinakarlsson

STOP AND STARE

Publicerad 2011-01-27 18:31:40 i

Jag blir galen på min bror. Han säger att han har köpt Ben & Jerry's och ska mysa ner sig soffan och chilla nu. Jag vill också komma över, men det får jag inte och han kallar mig bara tjock. Jag blir bara så less! Haha!
Kändes lite ovant att sluta kvart i ett idag. Vi brukar nämligen sluta kvart över elva. Men det gick bra! Och sen jag kom hem har jag suttit med min kalender hela tiden. Jag har fyllt i allas födelsedagar, arbetstider, prov, saker jag gjort och lite sådant. Halsade även i mig en stor kopp te. Jag har nämligen fortfarande ont i halsen se jag var förkyld. Inte så super kul men jag börja fan vänja mig nu. Jävla skit hals.
Nu blev det ändrade planer. Brorsan bjuder över oss ändå. Så nu blir det fika hos honom och film, sen hem för att käka varma mackor och kolla på film. Vi skipper den riktiga middagen och tar den imorgon istället.


Åh jag är så jäkla glad! Karin(i mitten) har nu skickat in sina ansökningar till gymnasiet.
Hudik som första handsval, förstå vad roligt om hon kommer in. Hoppashoppas,HOPPAS! ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela