idamartinakarlsson

TÄNK OM DET FINNS NÅGONTING BRA BRA BRA BRA

Publicerad 2011-01-04 07:14:05 i

Härligt förkyld är vad jag är nu! Så här lagom till att jag ska åka till Stockholm idag. Min hals kommer ta död på mig.. Så nu sitter jag och dricker honungsvatten för fulla muggar och knaprar alvedon och halstabletter. Plus att jag svettas som en gris. Det är så typsikt, jag brukar bli sjuk väldigt sällan(peppar peppar ta i trä), och nu nä'r jag blir sjuk så ska det självklart vara så taskig tajming. Jag känner mig inte sådär jätte taggad till att sitta på en fullspockad buss i 4½ timma. Inte så lockande tycker jag! Men jag får välgöra det bästa av det. Jag glömde dessutom bort att fråga Bosse om mp3, så jag igen musik med mig.. Bara en bok, halstabletter och alvedon. Det känns som att det här kommer bli grymt, haha! Åh, gud jag dör! Hur som helst så ska jag ta och hoppa in i duchen nu, ska bli riktigt skönt. Ska ta en låååång dusch! Hoppas ni får ett fortsatt trevligt lov i alla fall! : )








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela