idamartinakarlsson

YOU BELONG WITH ME

Publicerad 2011-01-26 16:54:09 i

Jag har blivit helt fast vid låten med Taylor Swift - You belong with me. Den är så bra! Jag lyssnar på den om och om igen och tröttnar aldrig på den!
Vi slutade 11.30 idag så jag, Ellinor och Louise tog bussen ner på stan och käkade lunch på Jambo. Riktigt fint satt det med en ''greken jambomacka''. Det värsta är väl bara att man stinker vitlök efteråt. Lila med ''Chicken curry'', då luktar man curry i dagar.
Efter det var det hem en sväng och sedan bussen ner på stan igen för att möta upp tremänning Emmelie. Vi drog till TeWés eftersom att jag måste fråga när jag skulle börja på lördag, så då blev det även att vi fikade där. Tyvärr måsta hon hem efter det men förhoppningsvis dröjer det inte tre år innan vi träffas igen den här gången.
Jag köpte även en jätte fin shorta på Åhléns när jag var in där. En siden shorta, lite längre som man kan ha till tights. Och dessutom jätte billig, den kostade bara 50 kr, den skulle kosta 199, så var den nedsatt till 99 kr, och så halva priset på det. Super! Och jag var även duktig och köpte en kalender, en lite större så jag kan skriva in arbetstider, prov och andra viktiga saker. Tänkte sätta mig och skriva in lite födelsedagar och sådant i den nu. Sen klockan 18.00 ska jag träffa Jannike troligtvis och följa med henne till stallet, Tunalid den här gången. Jag lovade mig själv att aldrig mer vara på ett stall på vintern. Det är så jävla kallt! Men jag kom på att om jag tar på mig strumpor, sockar, uggs, långkallingar, mjukisar, långärmad och tjocktröjaa, plus vantar, mössa och jacka då, så ska jag väl ändå inte behöva frysa?! Så så får det bli. Jag måste bara försöka få tag på mamma också så att jag får någon mat i magen innan och så jag får busspengar. Om inte Bosse kan köra mig. Bäst att jag ringer henne innan jag börja fixa med kalender..









Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela