idamartinakarlsson

CASTLE WALLS

Publicerad 2011-05-23 23:45:44 i

Dagen började med regn så bekväma kläder åkte på.
Och självklart lagom till ute idrotten kom solen fram
och det blev stekhett. Och självklart hade jag tagit med
mig mjukisdress. Dt blev en aning varmt.
Resten av dagen har jag spenderat i tvättstugan, och
sovandes i soffan. Men jag tog mig upp, drog till Jannike
och vi har cyklat närmare 2 mil. Känner mig ruskigt duktig!
Och nu ligger det kvällsfika i magen. Det blev senare än tänkt
eftersom att jag missade bussen, Marcus orkade inte åka
bil och Jannike hade slut på bensin. Men vad har man inte
brorsor till? Joakim var i Delsbo och har åkt nu så han kommer
nog när som helst. Tanken var att jag och Jannike skulle beställa
varor från H&M men vi skulle göra det imorgon istället.
Jag insåg även nyss att jag har hela veckan planerad. Imorgon
följer jag med Millan hem till Söderhamn och sover där hos henne.
På onsdag ska jag gå på stan med Ellinor och Linnéa och senare då
på kvällen vid sju tiden ska jag hit till Jannike så att Vickan ska få
klippa mig. Och på torsdag har jag lovat Ellinor att följa med henne
på ett pass på Friskis & Svettis. Sen på fredag åker jag nog till
Söderhamn och sover en natt hos Millan och en natt hos mormor. Och
på söndag är det ju mors dag. Så precis hela veckan är inplanerad!
Förhoppningsvis har min one piece kommit innan helgen så att jag kan
ta med mig den till mormor. Vore grymt! Me nu måste jag gå ut och
se om brorsan är här, sen hem och bumms i säng.
Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela