idamartinakarlsson

DIRTY PICTURE

Publicerad 2011-05-05 16:42:43 i

Nu har nationella proven börjat och det första
var igår i engelska A. Förstod ingenting i början
men jag hoppas att det blev bra.
Vädret suger så jävla hårt just nu. Vid påsk hade
vi ju över 20 grader, det var ju nästan som sommar
och nu är det svinkallt ute. Det har t o m snöat här
i Hudiksvall, i maj månad. Onödigt. Nästa månad är
det sommar. Nästa månad är det juni. Helt sjukt om
man tänker efter. Och så sjukt härligt, äntligen!
Idag blev det ett studiebesök på Stadshotellet. Varade
inte så speciellt länge. Vi ställde våra frågor, hon visade
fyra rum sen var hon klar. Med andra ord gick det rätt
så fort. Nu har jag fått mitt silikonskydd till mobilen också.
Det satt perfekt så nu ska jag sätta på skärmskyddet
över natten så att det hinner torka.
Rummet mitt börjar det blir ordning på också. Brorsan
var hit en sväng igår och satt upp allting på väggarna.
Och han ska komma hit idag igen och fixa klart.
Nu får vi alldeles strax reda på om man har fått sommarjobb
inom kommunen också. Det skulle vi få reda på i början av
maj så det lär komma ett besked snart. Det spelar ingen roll
vilket av de jag får. Bara jag får ett av de, så har jag inom
både kommunen och på TeWés. Vore grymt!
Nu ska jag byta om, vila lite och tagga inför skola imorgon.
Dax att vara på restaurangskolan imorgon igen och jag ska
ha servering. Äntligen!


Jag är ledig i helgen så jag ska passa på att åka
hem till pappa i Ockelbo för att hälsa på.
Det känns tomt och konstigt att han inte bor här längre,
så jag saknar honom en hel del!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela