idamartinakarlsson

DU SKA INTE TRO DET BLIR SOMMAR IFALL INTE NÅN SÄTTER FART

Publicerad 2011-05-19 08:44:58 i

Äntligen lite bättre väder! Blåsigt är det litegrann, men
det är ändå varmt ute. Har sovmorgon till 10.15 idag
och har muntligt np i engelska direkt när jag kommer
till skolan. Och sen är det bara lunch och data, sen får
vi sluta och jag ska jobba stängning. Sen får vi se vad
jag hittar på ikväll. Ska försöka dra hem till Jannike och
umgås lite med henne. Förhoppningsvis även sova över där.
Vi får se! Imorgon är det även beräknat att min one piece
ska komma, hoppas i alla fall på det. Och på onsdag nästa
vecka, den 25:e får jag lön. Så nu för en gång skull tänker
jag slå till och köpa converse. Det finns jui så sjukt snygga!
Funderar på om jag ska ta och köpa ett par vita. Antingen låga
eller höga. Har inte riktigt bestämt ännu. När jag var i Sundsvall
fick jag ju syn på ett par ljus rosa skit fina, kärlek vid första
ögonkastet. Jag har sagt till mamma att jag önskar mig dom i
födelsedagspresent. Så vi får väl se.. Det är ju inte så långt
kvar till 27:e augusti nu. Ungefär tre månader och en måndad
går ju hur fort som helst. Sen är det bara ett år kvar. Helt sjukt
vad tiden har gått fort!
Men nu läre jag fixa mig och packa lite.















Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela