idamartinakarlsson

FEST I HELA HUSET

Publicerad 2011-05-26 15:54:11 i

Åh, har fått Fest i hela huset - Basshunter och BB
gänget på hjärnan. Så jäkla jobbigt! Går omkring
och sjunger på den precis hela tiden..
Hade tre lektioner idag, två skulle man kunna säga.
Svenska, engelska och datalektion. Har gjort klart
allting i svenskan nu, känns så jäkla skönt! Engelskan
ska jag skriva något CV, rätta application och lämna in.
Sen skriva några ord om Gilbert Grape. Men sen så!
Äntligen, känns helt underbart!
Tog kvart i ett bussen ner på stan för att hinna till jobbet
till klockan ett. Jag skulle på möte med Micke och våra
två Linnéa, inför sommaren. Nu har fått schemat lagt och
all information som vi behöver. Och det ser ritkigt bra ut!
Jobbar ungefär fyra dagar i veckan, kanske mer och det
behövs. Ska egentligen vara ledig nu i helgen också, men
eftersom att det är mors-dag kan det bli mycket folk. Speciellt
mor-dags tårtor som ska hämtas. Så dom undrade om jag
kunde jobba så då gör jag det. Skulle egentligen åka till
mormor, men jag funderar på att åka till henne ändå,
så får hon köra in mig till Söderhamn och sen åker jag med
Bosse därifrån. Sen tåget tillbaka igen! Vi får se hur det blir.
Skulle höra av mig senast imorgon.
Min one piece har fortfarande inte kommit. Knas det där!
Mamma fick sms om att de hade skickat den till posten, men
vi har inte fått något brev eller sms/mail om att paketet kommit
till träffpunkten ännu. Men det kommer förhopnningsvis snart!
Just nu är det tvättstugan som gäller. Sen blir jag nog bara hemma.
Mamma har åkt till Stockholm på kurs så jag blir ensam hemma.
Grekisksallad till middag blir det, sen funderar jag på att städa när
jag ändå håller på med tvätten. Får se hur det blir med den saken,
måste suga lite på den karamellen.
Tänker höja volymen till högsta och sjunga lite för mig själv nu
innan jag ska ner till tråk tvättstugan igen. ''Wowwowowow, känner ni
ruset? Wowowowowowow, det är fest i hela huset....!''








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela