idamartinakarlsson

HEY, SOUL SISTER

Publicerad 2011-05-26 21:39:52 i

Tvätten är klar, grekisksallad i magen och jag sitter
bara och tar det lugnt. Jag har precis kollat klart på
veckans fyra avnsitt av ''Fyra bröllop'' som går på
tv4. Jag älskar det programmet! Man blir så sugen
på att gifta sig, klänningen, dekorationer, buketten,
håret, allt. Förstå vad roligt! Jag som längtar till
studenten, det kan ju inte vara någonting jämfört
med bröllop.
Hur som helst så ska jag alldeles strax ringa mormor
och säga till henne vilken tid jag kommer med bussen
imorgon. Det får bli så att jag åker ner imorgon, upp
igen på lördag morgon och ner igen på eftermiddagen.
Men nu ska jag ta och koka en kopp te, måla naglarna
och starta ''Vingar av glas''.


Alexander Skarsgård är ju så jäkla snygg i den
här filmen. Grr! Honom ska jag gifta mig med!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela