idamartinakarlsson

I WANNA BE LIKE YOUR SUNSHINE

Publicerad 2011-05-12 15:37:02 i

Haft riktigt tråkigt väder idag. Har regnat hela
dagen.. Men jag måste ju säga att jag tycker
det är lite mysigt med regn ändå. Fast jag föredrar
självklart sommar,sol och värme!
Skoldagen har rullat på och jag tycker dagen
har gått väldigt fort. Har varit hemma ett bra
tag nu och bara legat och degat i soffan framför
Cityakuten och Private Practis. Två riktigt bra
serier, sjukhus serier. Det regnar fortfarande så jag
ska nog ta och kura ner mig i soffan ett tag till
och sova en stund tror jag. Är faktiskt riktigt trött..
Sen bara mamma kommer hem ska vi röja undan
här hemma i brorsans rum så att vi får ordning
i lägenheten igen. Lövis ska även komma hit lite
senare så att hon kan lära mig göra de olika sakerna
vi har prov på i matlagnings nästa vecka. Tur man
har henne! Men nej, nu måste jag skynda mig till soffan
om jag ska hinna med att sova.








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela