idamartinakarlsson

I'M GONNA BLAME IT ON THE SUMMER RAIN

Publicerad 2011-05-22 23:14:12 i

Har haft en grym helg! Jobb på lördagen, och även
fast det var karnevalen på stan så var det hur lugnt
som helst. Kom nästan inget folk alls! Så vi låg bra till
med allting hela tiden. Skönt att det blev så för en gång
skull. Senare på kvällen där drog jag hem till Jannike
och tillslut hittade vi och Angelica en bil och folk att åka
med. Sju pers i en Volvo 740 var inte det bästa. Trångt
som satan, men det var det värt. Åkte lite med brorsan
när vi kom ner och även två andra snyggingar i någon cab.
Dessvärre bara en kortis.. Stötte även på många andra, bl a Jolla.
Han är förjävla härlig!
Har haft en riktigt bra söndag också. Vi åkte upp till mormor
för att träffa henne, min gudmor, Johna, Ossian och Frans som
är här på besök från Gotland. Jätte kul att få träffa dom! Det
var snart ett år sedan som träffade dom. Och shit vad busungarna
växer! Sen avslutade vi kvällen med grillning hemma hos mormor.
Vi plus Micke, Sofi, Elsy och Lennart. Super mysigt och jäklar
vad gott!
Nu är helt slut, skulle kunna döda för sovmorgon imorgon. Men icke!
Börjar klockan 08.05 som vanligt. Så det är bäst att jag går och lägger
mig om jag ska orka upp imorgon.


Mormor och jag ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela