idamartinakarlsson

IT'S NOT OVER

Publicerad 2011-05-11 21:03:20 i

För lite mer än en vecka sedan fick jag reda på att
en nära vän till mig skulle flytta upp till Umeå för
att börja skola och spelai elitserien, i innebandy.
Det kom som en chock och jag tror inte jag fattade
riktigt att hon verkligen skulle flytta. Jag kommer så väl
ihåg när jag skällde ut henne för att hon funderade på
att börja i skola där förut. Nu har hon bestämt sig och
klockan 12.00 i måndags satt hon på bussen upp till
Umeå. Jag är så otroligt stolt och glad över den här bruden.
Vi har många fina minnen tillsammans från lägret i Undersvik,
ishockeylägret i Göteborg som var samtidigt som Gothia cupen
och vi blev totalt utstirrade som kom med hockey saker,
alla grill och bad kvällar, hemmakvällar, ishockeymatcher,nyårsaftnar
och mycket mer. Först nu ikväll insåg jag att hon har verkligen flyttat.
Det låter som att jag aldrig mer kommer att få se henne,
självklart kommer jag att få göra det. Ska försöka spendera så
mycket tid jag bara kan när hon väl är här och jag ska åka upp
och hälsa på henne. Jag vet hur svårt det var för henne att få lämna
familjen, vännerna, innebandylaget och flytta till en helt annan stad
flera mil ifrån, börja ny skola. Börja ett helt nytt liv.
Så om du läser det här Beatrice, så vill jag att du ska veta att
jag önskar dig all lycka i världen, att vi ses snart igen och,
JAG ÄLSAR DIG! Ta hand om dig så ses vi i sommar!












































Många minnen. Många bilder.






Peace and Love ♥

Kommentarer

Postat av: BeA

Publicerad 2011-05-14 18:31:01

Klart jag läst jag kollar nästan varje dag på din blogg, jag skulle sagt att jag skulle flytta till dig tidigare men ja de blev inte så, så förlåt för de. men jag kommer snart hem till hudik igen och kommer vara dör hela sommaren och då lovar jag att vara med dig mycke innan jag flyttar helt till hösten! Och jag äalskar dig med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela