idamartinakarlsson

MEMORIES LAST FOREVER

Publicerad 2011-05-20 22:14:50 i

Det är redan fredag och helg. Helt underbart! Var på
restaurangskolan idag som alla fredagar. Och det gick
hur bra som helst, kändes bättre än de andra gångerna
och det var riktigt roligt faktiskt. Och det märktes att man
hade jobbat ett tag när man satte sig på bussen. Jag höll
på att somna och slocknade direkt när jag kom hem. Så
sen när jag vaknade gick jag iväg och handlade till tacosen
som vi åt och litte götta till ikväll. Men faktiskt inte godis och
chips eller någonting sådant. Jag köpte istället två paket mörk
choklad, 70% och 86 %, plus mango, annanas och fandra frukter.
Jag måste bli bättre på det där med allt ätande. Jag äter onyttigt
om jag blir sugen på någonting, istället för att ta en frukt, jag jobbar
på ett konditori där man fikar så fort man får chansen och jag går
Hotell. och restaurangprogrammet. Inte bra! Så jag måste verkligen
börja tänka på vad jag stoppar i mig! Mamma gjorde fiak här nu ikväll,
med hennes enormt snuskigt goda kokos/choklad kakor. Men jag stog
emot och jag känner att jag faktiskt inte alls är sugen. Härligt! Och igår
cyklade jag och Jannike en bra bit. Riktigt skönt var det! Vi cyklade nya
E4, det var som att cykla till Forsa och tillbaka, den sträckan vi cyklade.
Kände mig riktigt duktig efteråt!
Klockan är 22.00 nu och om ungefär en timme kommer Jannike och dom
och hämtar mig, så åker vi hem till henne och sover. Och imorgon blir
det jobb som vanligt. Jobbar hela dagen, 09.30 - 16.30, med Linnéa W
och efteråt drar jag till Söderhamn för att åka på cruisingen. Kommer
förhoppningsvis att åka med brorsan i hans volvo. Inte så jätte roligt att
åka på en cruising, men hellre det än att go ute och frysa. Så det blir nog bra!
Men nu måste jag gå och städa på rummet, det ser inte alls ut som att det är
jag som bor där. Det är hur stökigt som helst. Lite Jannike varning nästan..
Och jag måste packa inför morgondagen.






























Lite blandade bilder från mobilen.
Skolan, på den bilnden med gungorna
är det en räv som man knappt ser. Men
det är det i alla fall, den sprang här idag!
Och den andra bilden uppifrån är från i
helgen när vi åkte cruising, satan i gatan vad
trångt det var, haha!
Och de sista bilderna på mig och en av mina
bästa vänner, mamma!







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela