idamartinakarlsson

ROLLING IN THE DEEP

Publicerad 2011-05-03 20:22:12 i

Det var ett tag sen jag uppdaterade här nu. Och Karin
klagar. Så det är väl dax nu!
Valborg spenderade jag med Mamma och Bosse hemma
hos Kennet och Anna-Stina, Terese och Stefan. Det blev
grillning(EFTERLÄNGTAT) och en massa skratt och prat.
Stefan är en sån skön kille alltså!
Och i söndags for vi en sväng till Sundsvall i jakt på en ny
mobil åt mig, en ny tv åt mamma(oss) och för att införskaffa
alla saker till mitt nya rum. Vi fick tag i det mesta till rummet.
Bara en låda som jag ska ha under sängen, fotölj, en till matta
och någonting mer som fattas. Men det fanns inte just då när vi
var där. Vi ska åka dit igen inom kort. Annars fick jag allt. Och
äntligen har jag en ny mobil. Det blev en HTC Incredeble S, en
röd. Jag är super nöjd och jag börjar känna mig van redan. Det
känns som om jag har haft den i flera år. Jag stormtrivs med den.
Och idag var vi in och fixade Spotify till den och även skärmskydd.
Ska bara beställa silikonskydd till den också så jag helt klar. Super!
Appropå beställning så har jag beställt hem en one piece nu. Yes!
Det blev en svart och på vänster ficka står det Ida. Den kommer runt
den 20 maj ungefär.
Nu kom brorsan hit så jag dra mig in till köket och umgås lite med
honom. Skaäven sätta upp saker på mina väggar, får förhoppningsvis
hjälp av honom. Och senare ska jag och mamma ut på en liten springrunda.

I torsdag var föresten jag, Karin, Jannike och Robert på Texas och käkade.
Super mysigt och framförallt gott var det!
Men nu har tyvärr Karin åkthem igen. Och jag kan säga att det suger så jäkla hårt..

En sådan här blev det!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela