idamartinakarlsson

SHE CUT YOUR HAIR

Publicerad 2011-05-17 18:22:11 i

Jävla trök väder! Det har varit mulet, regn och åska
i mer än en vecka nu. Och kollar jag ut nu så är det
svarta moln som börjar närma sig.. Jag börjar bli
riktigt less på det här vädret.. Ge oss sol och värme!
Normalt vis är vi ledig på tisdagar. Men idag skulle vi till
cul för att göra en massa prov. Två hygienprov och två
livsmedelsprov. Det kändes helt okej och det känns hur
skönt som helst att ha de fyra proven klar nu. Underbart!
Nu återstår bara två prov inom just våran linje inriktning
eller vad man ska kalla det. Om två veckor har jag praktiskt
matlagningsprov och serveringprov. Och imorgon är det
nationellt prov i matte. Gruvar mig riktigt mycket, men
så länge jag får ett G känns det bra. Eddie sa också att jag
kan skriva ett G på np, det påverkar tydligen inte mitt slutbetyg.
Men nu är klockan 18.19 och jag ska göra middagen ikväll.
Så jag måste nog sätta fart om jag ska hinna med att plugga också.
Det blir pasta med Jamie Olivers pastasås. Mumma!


Kollade på O.C idag också. Sista avsnittet av 4:e säsongen,
även sista säsongen tror jag att det är. Det är ju ett så
bra avsnitt! Jag blev helt lycklig! Shit vilken bra serie det är!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela