idamartinakarlsson

YOU BRING ME UP BRING ME DOWN

Publicerad 2011-05-25 22:50:50 i

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Sov hos Millan
igår så vi pallrade upp redan klockan 05.15 för att
hinna med bussen och tåget. Eftersom att hon bor
i Söderhamn. Sen slapp vi matten idag, så vi hade
bara svenska och engelska, sen fick vi sluta. Så
vi drog direkt ner på stan för att shoppa lite. Jag har
köpt hur mycket som helst känns det som men jag
har fortfarande 1200 kr kvar. Det känns bra! Nu har
jag i alla fall ÄNTLIGEN köpt mig ett par converse.
Det fick bli ett par vita, låga. Super nöjd! Jag köpte
även ett par svarta shorts, två par harembyxor gråa
och svarta, två nagellack, strumpor, vitt linne och fika
på Jambo. Jag är helnöjd och har även beställt tre toppar
från H&M som kommer om två veckor.
Har även kännt mig riktigt duktig idag. Åt en jambomacka,
en greken med nästan bara grönsaker, och jag tog mörkt
bröd, som även är godare än vitt. Sen cyklade jag till Jannike
istället för att ta den där jädrans bussen, åt frukt och stog
emot glassen som lockade, och sen cyklade jag hem igen.
Cyklade även alla uppförsbackar, det går bara man vill. Det
är verkligen så!
Jag ju klippt mig idag också! Vickan klippte mig och jag blev
jätte nöjd! Klippte bort allt slitet, klippte i tapper och klippte
upp det en liten bit. Fixade även till luggen lite. Super! Nu
känns håret frisk och framförallt frächt igen. Yes!
Jag känner nu att jag är hur trött som helst. Så jag ska ta och
tvätta mig och borsta gaddarna så väntar sängen sen. Imorgon
har vi bara svenska, engelska och datakunskap. Sen ska jag iväg
på möte på jobbet inför sommaren.






Detta kommer om två veckor!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela