idamartinakarlsson

ANOTHER ONE BITES THE DUST

Publicerad 2011-11-20 11:40:20 i

Sitter och dunkar Queen för fulla muggar!
Vaknade redan halv tio idag och kunde
inte somna om. Helt plötsligt fck jag världens
kick som sa: ''Nej nu jävlar kliver jag upp,
sättermig och pluggar och blir klar med
skiten så är det borta sen''. Och alldeles
riktigt så klev jag upp och tänkte börja med
NO;n eftersom att den är viktigast och ska
lämnas in imorgon. Typ tjugo frågor och jag
har hitills bara gjort sju tycken. Men det är bara
att bita ihop. Har skrivit en lista på vad jag ska
göra idag. Bl a plugga, ansiktsmask, tvätta,
måla naglarna, fylla i en massa papper,
posta papper, kanske dra på en liten prommis
och senare ikväll ska jag träffa brorsorna.
Sa frsöka hinna med allting! Just nu är klockan halv
tolv så jag ar ju i alla fall tre och en halv timme
på mig att bocka av lite innan tvättiden börjar.
Har föresten precis bokat två platser på bio
på torsdag klockan sju. Jag och mamma ska
gå och se filmen ''Stockholm Östra''. Hoppas verkligen
den är bra, verkade som så i alla fall!
Nu ska jag frsöka återgå till pluggandet. Inte
har det kommit någon snö än heller, som de
sa att et skulle komma idag. Men inte klagar jag inte.
Endast mer kyla och Robin börjar gå på jour då.
Tummen ner för det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela