idamartinakarlsson

CAN WE WORK IT CAN WE BE A FAMILY

Publicerad 2011-11-02 10:10:42 i

Har gjort stan två dagar nu. Först en mysdag
med mamma och igår med Jannike. Har köpt
bl a säsong 2 av One Tree Hill, en vit poncho,
en svart halsduk, ett nagellack, en mascara
och hyrde även senaste Irene Huss. Skit bra
men svina läskig som vanligt! Tur jag hade
Robin bredvid mig.
Hade jag igår också, dock kollade vi på
''Värsta pojkvänsakademin''. Vilket sjukt men
underhållande program det är. Skit bra tycker
jag, värdelöst enligt mamma och Robin.
Men nu har jag precis vaknat, det är onsdag
och jag ska snart duscha, fixa mig och börja
packa. Dra till mormor idag  och kommer hem
på fredag. Passar på nu när det är lov. Umgås lite
med mommen, dra ner en sväng till Micke och umgås
ikväll kanske och ska även träffa flmen en stund imorgon.
Myspys! Ångesten börjr krypa fram en aning, jag har
nämligen lite plugg att göra nu på lovet. Ganska mycket
faktiskt, men jag har inte ens tänkt tanken att börja.
Så allting fljer med hem till mormor och jag kommer ha en
värdelös helg kan man väl helt enkelt säga. Mne men,
jag får leva med det! Huvudsaken jag får skiten klar.
Nu kurrar magen så en stor jävla brakfrukost ska jag
göra nu och sen sätta igågn med det andra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela