idamartinakarlsson

DOMINO

Publicerad 2011-11-19 20:41:35 i

Helg, lördag och jag har jobbat klart min sista
helg på i alla fall en månad. Gick bra men det
var troligt mycket folk idag, förstår inte varför.
Men men, money money!
Känner mig dock lite sliten. Vaknade redan sju
imorse, och klockan var ställd på halv nio. Inte
kunde jag somna om heller. Så jäkla typiskt!
Och där låg Robin och snarkade, jäkla unge.
Stackars mig!
Har i alla fall ätit trerätters nu ikväll! Vi har nämligen
Kennet och Anna-Stina på besök. Riktigt kul!
Mne nu är jag så mätt så jag håller på att spricka.
Har även hunnit med att skriva ner en låååång
packningslista inför Stockholm. Åker om prick en
vecka idag. Och jag har såååååå mycket att hinna
göra innan! Imorgons ka jag plugga, tvätta och på
kvällen ska jag ha lite syskontid med mina två
underbaraste brorsor. Sen på månad ska förhoppningsvis
jag, Jannike och Karin hitta på någonting. Tisdag,
den enda ag som jag hitills inte hunnit planera på.
Mne jag läre väl umgås med Robin då om jag ska
hinna pussa nå mer på honom. Sen på onsdag ska
vi ha personalfest, så jag och mina kollegor ska ut
käka. På torsdag ska jag och mamma ha våran kväll
och då gå på bio om det finns något vi vill se. Och
sen på fredag går jag skolan, sen åker jag och mamma
till Söderhamn. Hon och Bosse ska kolla på bandy.
Så då drar jag hem till Micke och lagar lite middag och
umgås lte med honom å, hoppas ''syrran'' också kommer,
så får jag ha lite mer syskonjtid med dom två. Sen tidigt
på lördag morgon gasar vi ner till Stockholm för att fira
moster som yller och sen stannar jag då. I EN MÅNAD.
Plus att jag ha massor kvar i skolan. Jag ar ingen ning
om hur jag ska hinna med llt det här. Men det SKA jag.
Men nu ikväll får vi se vad ajg ska göra! Antingen drar
jag hem till Johanna, eller försöker få Jannike. Eller också
så är jag jävligt duktig och sätter mig och pluggar medan
gamlingarna sitter och kollar på ''Så mycket bättre''. Hmm..?
Får se hur det blir, läre planera vad jag och Micke ska käka
på fredag också. Förslag någon?


Hur ska jag klara mig utan mina underbara tjerjer?! ♥




Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-11-19 21:40:18

kommer sakna dig så dödligt.. ååååååååååååh :( vi måste prata massa i telefon medan du är där. jag älskar dig!! <3

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-11-20 11:29:55

Ja absolut, klart vi ska det. Every day girl!!! Älskar dig också, skeeeeeeetans mycket! <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela