idamartinakarlsson

EVEN THE BEST FALL DOWN SOMETIMES

Publicerad 2011-11-08 12:21:39 i

Har varit riktigt skönt med lov, men nu är det
tyvärr slut! Har i alla fall umgåtts med kompisar,
vart till mormor och träffat ''brorsan'' och ''syrran''.
Kört bil har jg gjort?! För första gången, och det gick
hur bra som helst. Körde även en hel del fyrhjuling
tillsammans med Micke. Galet vad roligt det är!
Sen har jag väl jobbat lite också. Inte pluggat så
mycket som jag skulle kanske. Men lite, jag är påväg..
Igår hade vi bara en lektion tydligen, näringsläre, och
sen käkade jag och tjejerna frukost på skolan. Drog hem
sen för jag var så jädrans trött. Sov från tio till två ungefär.
Vaknade när Jannike kom, drog på Ungdomsmottagningen,
sen hem direkt. Städade i några minuter och fixade och
donade, sen blev det middag och vipps så hade jag somnat
igen och vaknade vid åtta tiden. Bra gjort! Inte undra på att
Robin har sovit som en stock inatt och inte jag. Har seriöst inte
sovit en blund. Skit jobbigt! Men det är nog mestadels pågrund
av min förkylning. Japp, jag har gått och blivit förkyld. Halsen
tar kål på mig, jag nyser 24/7 snoret bara rinner och inatt var jag totalt jävla
täppt i näsan. Har tack o lov ingen feber ännu. Är förhoppningsvis
frisk, åtminstone bätrre imorgon. Vore helt underbart!
Ska traska iväg på Träffen senare och ladda upp rejält med
halstabletter. Men ska käka lite frukost först. Klev upp redan
halv sju idag för att jag inte kunde sova. Men lyckades äntligen somna
om i soffan och sova tills nu. Hur skönt om helst!


Ska dricka hur mycket te som helst idag! Önskar ock att jag hade
det här goda te;t, så jäkla gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela