idamartinakarlsson

EVERY SECOND IS A HIGHLIGHT

Publicerad 2011-11-21 13:41:21 i

Har totalt fastnat för Jessie J - Domino..
Så galet bra låt enligt mig! Blir så glad av
den.
Första dagen på veckan avklarad. Gick bra!
Pratade och skrev på näringläran. NO;n fick
vi se bilder från Afrika där våran lärare precis
varit. Sen hade typ tjugo minuters samhälle.
Härligt slapp dag tycker jag! Nu är jag hemma
och ska plugga lite. Har lite uppgifter och prov
som ska göras innan jag drar iväg på praktik.
Så jag ska örsöka få klart allting nu. Sen får
jag ta med mig en massa till Stockholm och
plugga men that's life!
Och jag om lovat mig själv att aldrig börja
spela Wordfued, eftersom att jag sett hur
beronde vissa blir. Exempelvis min mamma
som typ kommer försent till jobbet pågrund av
det där jävla spelet. Så varför skulle jag spela
det för liksom. ch varför har jag nu skaffat det?
Så jävla onödigt. Hej IG, hej Wordfued nörd..?
Aja, vet inte om jag kommer träffa Jannike
ikväll, inte ens innan jag åker för det verkar bli
något krångel.. Men men, hoppas verkligen jag
hinner träffa henne innan! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela