idamartinakarlsson

GE MIG ALLT DU VILL OCH ALLT DU KAN

Publicerad 2011-11-17 11:51:28 i

Sitter och lyssnar på ''Sommartider'' med Gyllene
Tider. Känns lite deprimerande när man tänker efter
att vintern inte ens kommit än. Vi har inte fått snö
än och jag lyssnar på sommarlåtar. Usch!
Vaknade imorse kände absolut inte för att gå till
skolan. Speciellt inte när man har endast en lektion!
Jag var så trött. Umgicks med Lövis igår, om jag inte
träffat sen i augusti är hon fyllde nitton. Så det var
riktigt roligt tt få träffa henne igen. Spelade Peggle,
lagade mat, dunka musik och bara var. Hon ska komma
hit på fika nån kväll också, så mamma får träffa henne
lite hon också. Robin kom förbi en sväng han också,
och skulle sova hos mig senare, men jag körde hem honom
för jag kom på att jag måsta plugga till idag. Vilket
jag visste att jag inte skulle göra om han var här. Hade
dock ångest efteråt. Men får förhoppningsvis sova
med honom ikväll. Förstår inte hur man kan bli så
beroende av en människa, helt sick..♥
Nu är ag hemma från skolan i alla fall, gick med Ellinor
en sväng på stan också. Om en kvart är det dags för att
tvätta. Hur mycket tvätt som helst! ar inte vågat tvätta
i vårna vättstuga sen det brann där. Buuhu!
Senare ska jag även plugga, röja undan lite, handla och
baka med mamma, tänkte ta ett bad så får vi se vad som
händer ikväll. Redan fredag imorgon och då är det drygt
en vecka kvar tills jag och Millan drar till Stockholm i en
månad. Nervös tjej!


En osminkad jag och en lycklig Lövis
som tar studenten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela